Friday, March 13, 2015

Cheesy Crackers

Salam Jumaat yang penuh barakah.. smoga kita smua sentiasa di bawah lindungan rahmat Allah. Mood untuk buat dessert  sejak dua menjak ni meloncat-loncat. hahahaha. Kalau duk kat ofis asik mengoogle resepi yang best-best je. Saya memang hantu dessert. Pantang nampak kek atau puding, laju je tangan menyuap ke mulut.. tu yang badan macam dipam-pam.. hahahaha

Oklah a little bit about dessert yang sy baru buat ni. Actually ia adalah lapis cheese dengan biskut cream crackers. Rasa sedap dimakan sejuk dan sangat la sekejap je licin daripada bekas. Dicampur dengan kemasaman dari buah dan kemanisan dari cream serta kemasinan dari biskut. Semua rasa macam menari-nari sahaja di lidah. hahaha Maaf lah kalau saya buat uollsss terliur. Saya jual untuk dessert ini so maaf tak dapat sertakan resepi ye :) Jangan marah.. saya cari rezeki tambahan untuk keluarga.
Cheesy Mango Crackers

Cheesy Blueberry Crackers
Harga satu bekas kecil RM6 dan bekas besar RM12. Delivery hanya untuk 3 pcs and above. Caj RM5.. ok peace :) 


No comments:

Post a Comment

Followers

Labels

beef (8) bouquet (3) bread (3) cake (14) cake pop (10) character (2) chicken (7) chitchat (7) cookies (4) cupcake (11) dessert (4) edible image (1) egg (2) fish (5) fondant (2) fried (6) fruit (5) kuih (2) lamb (2) mee (3) mini cake (1) muffin (2) pasta (2) pastry (1) promo (5) rice (5) sambal (8) seafood (12) sirih junjung (1) soup (3) tart (7) tea break (2) veggie (9)