Monday, December 27, 2010

Order 25-26hb Disember 2010

waaahh.. lg 4 hari nak masuk tahun baru. Apa perasaan korang? Me? hmm.. ntahlah.. bercampur baur.. takut.. teruja.. seronok.. tak seronok.. semuanya ada. Bertambah satu lagi tahun, bermakna bertambah lagi usia kita. Amalan dah cukup ke saya ni.. Ya Allah.. takutnye.. Moga hidupku sentiasa diberkati Allah SWT. Apapun.. syukur dengan rezeki yang dilimpahi.. minggu lepas merupakan minggu yang sangat sibuk dari hari isnin lagi.. Baru hari ni betul2 dapat duduk dengan selesa, klau tak di dapur sentiasa. Order dari Pn Marena sempena majlis akikah bayi nya, Izzi semoga besar menjadi anak yang berguna dan sentiasa dilindungi Allah. Kak Marena order 100 cakes pop dan 50 cookies. Dia ingin tambah cookies kepada 100, tp disebabkan saya ada hal keluarga pada saat akhir, maka dapat buat 50 pcs je.. sorry ye kak.





Thank you again kak Marena.. Jgn serik ye order dgn saya :) Next order dari Zullydia dan Mahathir dari Melaka. Mahathir merupakan kawan saya di Universiti. Mereka order Cuppies dan Mini Cakes. Ni merupakan first time buat mini cakes. Sangat-sangat rumit kerjanya, sebab keknya kecil dan kena balut fondant satu persatu..huhuu.. tp resultnye saya sangat berpuas hati, comel dan cantik. Ok la.. layan la gmbar ye.. tq





Jika ingin tahu harga dan jumlah minimum mini cakes, sila email atau private msg saya di inbox facebook ok.. Thank you alls~





No comments:

Post a Comment

Followers

Labels

beef (8) bouquet (3) bread (3) cake (14) cake pop (10) character (2) chicken (7) chitchat (7) cookies (4) cupcake (11) dessert (4) edible image (1) egg (2) fish (5) fondant (2) fried (6) fruit (5) kuih (2) lamb (2) mee (3) mini cake (1) muffin (2) pasta (2) pastry (1) promo (5) rice (5) sambal (8) seafood (12) sirih junjung (1) soup (3) tart (7) tea break (2) veggie (9)